Monday, October 12, 2009

にちようび

にちようびにわたしはともだちとWashington Square Park いきました。
Strand Bookstore もいきました。
それから、Max Brenner もいきました。
チョコレトをたべした。(free samples are great for broke college students!)

I will continue when I get home tonight...!

2 comments:

  1. おはよう モーリンさん!はじめまして!
    ぼくは ローラー デービスです (Davis Rhorer)。
    ぼくは ノートルダムだいがくのさんねんせいです。せんこうは せいじがとフランスごです。ルイジアナのバトンルージュ (Baton Rouge, LA) からきました。ぼくも とーきょにいきました!!(I read your first post, visited Tokyo in summer 2008 and thought it was definitely amazing!) バーモントの どこからきましたか?(My cousin just moved to a little town called Quechee I think). "チョコレトをたべした!" I love New York. I bet it's nice to get off campus lots. South Bend is pretty small haha :S

    ReplyDelete
  2. Strandは とてもたのしいです、が いまわたしはいそがしいです。"fun"のほんおよみません。わたしはやすみにほんおよみます。

    err...or something like that.

    ReplyDelete